דוכן מלבי

מלבי הוא קינוח טעים במיוחד שהגיע אלינו מהעולם הערבי, מדובר למעשה על פודינג מוצק. את המלבי מייצרים על בסיס חלב או מים, לפעמים מוסיפים למלבי שמנת, ובעזרת עמילן תירס הופכים אותו לסמיך יותר. את המלבי מגישים לאחר שמקררים אותו, יחד עם מי ורדים או מי זהר שמעניקים לו מתיקות מסוימת. המלבי הוא קינוח פופולארי במיוחד ברחבי המזרח התיכון, ובייחוד במדינות כמו טורקיה, ישראל, סוריה, ולבנון.

ההיסטוריה של המלבי

מקורו של המלבי לא מוכר לנו בוודאות. סיפורי אגדה שונים מייחסים את המצאת המלבי לטבח פרסי לא ידוע שחי במאה השביעית לספירה, והכין את המלבי כמנת קינוח לגנרל ערבי חשוב שנקרא אל-מוהאלאב אבן אבי סופרה. מנת הקינוח נקראה על שם אותו גנרל. בימי האימפריה העות’מאנית היו שני מתכונים שונים למלבי, כאשר אחד המתכונים כלל מרק עוף, מתכון זה מוכר ומוגש עד ימינו בטורקיה. המתכון השני והמאוחר יותר כלל מי ורדים, והוא זה המוכר לנו כיום. לרוב, המלבי בישראל מוגש כשמעליו מפוזרות פיסות קוקוס, שברי בוטנים או שברי פיסטוקים, וסירופ אדום ומתוק בטעם מי ורדים.

50 יח' גביעי מלבי

חבילה קטנה
1,190
  • הובלה, הרכבה ופירוק באזור המרכז
  • כולל מבחר תוספות ועמדה מעוצבת
  • אפשרות למיתוג בתוספת 200 ₪

100 גביעי מלבי

חבילה בינונית
1,790
  • הובלה, הרכבה ופירוק באזור המרכז
  • כולל מבחר תוספות ועמדה מעוצבת
  • אפשרות למיתוג בתוספת 200 ₪
הכי מומלץ

150 גביעי מלבי

חבילה גדולה
2,290
  • הובלה, הרכבה ופירוק באזור המרכז
  • כולל מבחר תוספות ועמדה מעוצבת
  • אפשרות למיתוג בתוספת 200 ₪

מלבי בישראל

כולנו מכי’רים את דוכני המלבי השונים בצידי הדרכים, בחניוני הלילה, ובאתרי פיקניק שונים. לכל אחד מהחברים שלנו יש את דוכן המלבי המיוחד שלו. הוא מוכן להישבע שהמלבי של הדוכן שלו הוא הכי טעים בעולם, ושעד שלא תאכלו בו מלבי אתם לא יכולים להבין מה זה מלבי אמיתי. כל מוכר מלבי יספר לכם שהוא מכין מלבי במתכון סודי ומיוחד שעובר במשפחתו כבר מאות שנים. לא מדובר בעוד מנת אוכל מהיר שקונים על הדרך, אלא בטקס פולחן של ממש. המלבי הפך בשנים האחרונות לאהוב ופופולארי במיוחד ולכן הוא זוכה ליחס כזה.

מלבי לאירועים

הגשת מלבי באירוע שלכם היא דרך מצוינת וזולה יחסית לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לאירוע שזוכרים ומדברים עליו. המלבי הוא קינוח פופולארי ואהוב מאוד על הישראלים. הוא יכול להיות מוגש בפני עצמו כקינוח, או יחד עם ממתקים וקינוחים אחרים מהמטבח המזרח-תיכוני. מלבי הוא מנת קינוח קלילה מצוינת אחרי ארוחה טובה, והוא הולך טוב מאוד עם כוס קפה שחור.

דוכן מלבי לאירוע

אתם לא חייבים להזמין את המלבי מהקייטרינג שתיקחו. גם אם המלבי לא מופיע בתפריט המוזמן, או שאתם חוששים שתקבלו מלבי תעשייתי ולא מספיק איכותי לטעמכם, תמיד תוכלו להזמין עבור האירוע דוכן מלבי ייחודי. דוכן המלבי ישדרג באופן משמעותי את האירוע ויהפוך לאטרקציה קטנה בפני עצמו. כיום נהוג להזמין לאירועים שונים כמו שמחות ואירועי חברה כאלה ואחרים דוכן מלבי.

לסיכום

אם אתם שוברים את הראש בניסיון למצוא משהו שיהפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר, לטעים, ולכזה שידברו עליו, פשוט תזמינו דוכן מלבי ותיהנו מקינוח מיוחד וטעים בהגשה אישית ובייצור איכותי ולא תעשייתי.

שירותים נוספים שלנו

ישראל בידור קיר הוליווד

קיר הוליווד

כיכבנו כבר בהשקות הנחשבות ביותר בתעשייה יחד עם חברות רכב, הייטק ואירועי חתונה נחשבים ואפילו בר בת מצווה. הקיר המקורי – עליו הצטלמו עשרות סלבריטאים,

לפרטים נוספים »
מיני דונאטס לאירוע ביפו

קיר דונאטס

הדונאטס האמריקאי המקורי נוחת באירוע שלכם, והוא מגיע טרי בטירוף, מתוק וטעים, צבעוני, טבעוני וכשר בהשגחת בד”צ בית יוסף. במילים אחרות, למה שלא יהיה קיר

לפרטים נוספים »

ארטיקים לאירועים

וואלנייטס בשיתוף פעולה עם מותג הארטיקים היוקרתי “תמרה” משיק שירותי מיני ארטיקים לאירועים בעבודת יד העשויים מחומרים טבעיים, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. ניתן להזמין

לפרטים נוספים »

עמדת צילום

הכירו את עמדת הצילום היפה ביותר בענף האירועים בעיצוב רטרו וינטג’ שתגרום לכל אורח להישאר עם פה פעור! וואלנייטס הפקות דואגת לכם לחבילה המושלמת ביותר

לפרטים נוספים »