קיר סופגניות ששיגע את המדינה

הדרך הייחודית והאטרקטיבית ביותר להפוך את האירוע שלך למתוק יותר הינה באמצעות קיר דונאטס לאירועים. הבר המתוק משווק עשרות אטרקציות ודוכני מזון שונים. בניהם ניתן למצוא שולחן מתוקים, בר מתוקים וכמו כן – קיר דונאטס לאירועי בר/בת מצווה. קבוצת הבר המתוק בעלת ניסיון רב של למעלה מ-15 שנים בתחום הפקות האירועים, ומפאת השנים התרחבה עד לכדי פורטל ייחודי המציע את כל שירותי האירועים שמסייעים מהליך סגירת בר/בת המצווה.

איך קיר סופגניות משפיע על האירוע?

מכיוון שמדובר במוצר פופולרי ומבוקש בישראל אך כמעט ובלתי זמין לרכישה, כאשר סופגניות אמריקאיות ינחתו באירוע שלכם הם יצבעו את הערב בעקבות הייחודיות. האורחים מסוגלים לחשוב שביצעתם ייבוא אישי של האטרקציה במיוחד עבור האירוע. מכיוון שקיר סופגניות מכיל צבעים וטעמים שונים קשה מאוד להתעלם מחגיגת צבעי הקשת ואף קשה לסכם את החוויה באכילה של סופגניה אחת בלבד.

מה עוד ניתן למצוא בוואלנייטס?

ניתן למצוא אצלנו מגוון אטרקטיבי של מועדונים ואולמות לאירועים קטנים וגדולים, מבחר משובח של נגנים ותקליטנים ואף אמנים ומפעילים שיהפכו את הערב למשמעותי יותר. קיר הדונאטס של הבר המתוק מאפשר לאורחים להנות מסופגניות טריות, כשרות וטבעוניות שלא ישאיר אף אחד אדיש. מדובר באחת האטרקציות הצבעוניות ביותר במדינה ואנחנו נותנים לכם להנות ממנה באירוע שלכם.

אנו נשמח להזמין אתכם להמשיך לצפות ולטייל באתר שלנו, להתרשם מגלרית התמונות המשובחת ולהריח את המתיקות של הדונאטס עוד ממסך המחשב. מינימום ההזמנה של קיר דונאטס הינו החל מ-100 יחידות, ניתן למתג את הקיר בתוספת תשלום. עלות האטרקציה הינה החל מכ-1,250 ש”ח בלבד. המחירים כוללים הובלה, והקמה של הקיר במקום הרצוי באירוע שלכם. יחד עם זאת – ניתן גם לבצע הזמנה של קיר המיועד לאירועים גדולים יותר הכולל שירותי מילוי חוזר עד לגמר המלאי.

איך החלטנו לשווק קיר דונאטס?

מדובר בקונספט אמריקאי ששואב את התרבות היום-יומית המתבטאת באכילת דונאטס בתדירות גבוהה, מוצר שיחסית נחשב למאוד נדיר בארץ עם כמות גדולה של אנשים שלא טעם אף לעולם את המוצר המדובר. כשגילינו את הפער בין ההיצע לביקוש לא בחלנו באמצעים, ועשינו כמירב יכולתינו להשיק את האטרקציה ולהביא אותה לענף האירועים.

כיום, חברת הבר המתוק עובדת עם המפעל המוביל בישראל לייצור דונאטס טריים, המיוצרים על פי מתכון אמריקאי מקורי. במבחן הטעם לאחר מספר השוואות ושופטים שונים, הדונאטס הוכח כפופולרי ביותר ביחס ליתר המתחרים (בין אם יבואנים ובין אם יצרנים בישראל). כמו כן, הנמכרים ביותר בישראל.

וואלנייטס הפקות מתרחבים

מעוניינים להיות חלק מהצוות? קבוצת הבר המתוק מגייסת עובדי שטח, שיכולים לשנע ולהוביל את הציוד ולהתארח כספקים באירועי הלקוחות שלנו. במידה והמשרה מתאימה עבורכם – תוכלו לפנות אלינו ולקבל פרטים נוספים. תנאים מצוינים למתאימים – ובניהם שכר הולם, החזרי נסיעות, עבודה חגיגית, מהנה ומתוקה.

שירותים נוספים שלנו

ישראל בידור קיר הוליווד

קיר הוליווד

כיכבנו כבר בהשקות הנחשבות ביותר בתעשייה יחד עם חברות רכב, הייטק ואירועי חתונה נחשבים ואפילו בר בת מצווה. הקיר המקורי – עליו הצטלמו עשרות סלבריטאים,

לפרטים נוספים »
מיני דונאטס לאירוע ביפו

קיר דונאטס

הדונאטס האמריקאי המקורי נוחת באירוע שלכם, והוא מגיע טרי בטירוף, מתוק וטעים, צבעוני, טבעוני וכשר בהשגחת בד”צ בית יוסף. במילים אחרות, למה שלא יהיה קיר

לפרטים נוספים »

ארטיקים לאירועים

וואלנייטס בשיתוף פעולה עם מותג הארטיקים היוקרתי “תמרה” משיק שירותי מיני ארטיקים לאירועים בעבודת יד העשויים מחומרים טבעיים, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. ניתן להזמין

לפרטים נוספים »

עמדת צילום

הכירו את עמדת הצילום היפה ביותר בענף האירועים בעיצוב רטרו וינטג’ שתגרום לכל אורח להישאר עם פה פעור! וואלנייטס הפקות דואגת לכם לחבילה המושלמת ביותר

לפרטים נוספים »