אטרקציות לאירועים בצפון

המיקום הפונקציונלי ביותר לערוך בו אירוע מבחינת זמינות ספקים, היצע האפשרויות ומתחמי האירועים הינו המרכז. אנחנו ללא ספק יכולים להעיד שרוב הפניות אותם אנחנו מקבלים מיועדים עבור שירותי הפקות ואטרקציות לאירועים במרכז. אך יחד עם זאת, בזכות תודעת השירות שלנו והאטרקציות הייחודיות שלנו אנחנו בחרנו שלא לתחום את עצמנו לעולם בשום אזור ספציפי. ומתוך כך נולדה צורת העבודה שלנו המספקת שירותים לכל אזורי הארץ ובפרט אטרקציות לאירועים בצפון.

ישראל בידור קיר הוליווד

קיר הוליווד

כיכבנו כבר בהשקות הנחשבות ביותר בתעשייה יחד עם חברות רכב, הייטק ואירועי חתונה נחשבים ואפילו בר בת מצווה. הקיר המקורי – עליו הצטלמו עשרות סלבריטאים,

לפרטים נוספים »
מיני דונאטס לאירוע ביפו

קיר דונאטס

הדונאטס האמריקאי המקורי נוחת באירוע שלכם, והוא מגיע טרי בטירוף, מתוק וטעים, צבעוני, טבעוני וכשר בהשגחת בד”צ בית יוסף. במילים אחרות, למה שלא יהיה קיר

לפרטים נוספים »

מה העלות של אטרקציות לאירועים בצפון?

העלות הינם רגילות בתוספת נסיעות. זאת אומרת שהתוספת היחידה שאנחנו נוהגים (תרתי משמע) להוסיף לעלויות הסופיות של אטרקציות לאירועים בצפון הינם אך ורק על תוספת הדלק וזמני העבודה הנוספים של עובדי החברה. ההשתדלות שלנו היא להנגיש ללקוחותינו היקרים ככל האפשר את מחירנו מבלי קשר לאופי האירוע, מיקומו בארץ וכמות המשתתפים. תוכלו לראות שבניגוד להמון ספקים אנחנו שקופים באתר האינטרנט וחושפים את המחירים שלנו, האותיות הקטנות והגדולות כאחד, מוזמנים לבדוק את זה.

wafflestick

וופל בלגי על מקל

עמדת מזון מגוונת וצבעונית וקינוח סופר ייחודי ומבוקש. דוכן וופל בלגי על מקל לאירועים. ניתן להזמין אותנו לאירועי חברה, אירועים פרטיים – ברבת מצוות וימי

לפרטים נוספים »
דוכן צ'ורוס מחיר

דוכן צ’ורוס

הקינוח הספרדי פורטוגלי מגיע אליכם לפתח האירוע. דוכן צ’ורוס לאירועים החל מ-1,390 ₪ בלבד. דוכן מעוצב המגיע עם מבחר תוספות וטופינגים. עמדת צ’ורוס טריים המטוגנים

לפרטים נוספים »

לאיזה אירועים אתם מספקים אטרקציות?

האירועים שלכם הם הזכייה שלנו. בורכנו להופיע ולהשתתף במאות אירועים מכל הצבעים והמגזרים, אנחנו שמחים וגאים להצהיר על כל אירוע שבו סיפקנו אטרקציות, שירותי הפקה, עיצוב ותפאורה. אז כמובן שבמגזר הפרטי הספקנו להיות בעשרות חתונות, ברי\בתי מצווה, בריתות וימי הולדת. ובמגזר העסקי? הספקנו לעצב אירועי השקה של מותגי רכב סופר מוכרים כמו מקלארן, ניסאן, חברת האופנועים האיטלקית אפריליה וכדו’. בין היתר נמצאים בכל שבוע לפחות בHappy Hour או כנס עובדים של חברות הייטק ישראליות ובינלאומיות.

למה להזמין את וואלנייטס הפקות?

תודעת שירות:  הצלחנו לאורך השנים להוכיח לכלל לקוחותינו במה מדובר. הסטנדרט שלנו כולל מספר חוקים יוצאי דופן: גם אם אנחנו מתבקשים להוסיף מוצר שאינו קיים לנו במלאי או בקטלוג אנחנו לא אומרים לא לפני שאנחנו מבצעים בדיקה מקיפה. עשרות פעמים הצלחנו לעמוד ולספק עשרות מוצרים ותוספות ללקוחות בהתאמה אישית. בנוסף הצוות שלנו יודע להיערך מראש אפילו לאירועים בהתראה של שעות בודדות. הספקנו לייצר עיצובים, הדפסות, תפאורות בהתראות מיידיות.

מחירים הוגנים:   בתחום האטרקציות בודדים הספקים שמשקפים את מחירם בקטלוגים או באינטרנט. במקרה שלנו, תוכלו לראות בבירור כמעט מוחלט על כל אטרקציה. השיקוף שלנו מציג לכם את המחירים לפי כמויות, תוספות ולעיתים אפילו לפי מרחקי הנסיעה. לצורך העניין, אירועים עסקיים לדוגמה לא מתומחרים בעלויות גבוהות יותר, המחירים שלנו תקפים לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד, אלא במקרה של תנאי תשלום של שוטף + 30 ומעלה.

מבחר ייחודי: בצפייה מהירה באתר תוכלו להבדיל בנינו כחברת אטרקציות לאירועים בצפון שמספקת מבחר ייחודי ויוצא מן הכלל של הפקות, מותגים, קינוחים ותפאורה ייחודית. אנחנו כמובן מספקים הנחות משמעותיות ללקוחותינו המזמינים למעלה מאטרקציה אחת ומציעים מבחר חבילות משתלמות במיוחד.